Utleie av Ynglingen og Ynglingehallen

utleie duesalen 4

Ynglingen har flere lokaler som egner seg til utleie: Hæremsalen i 2.etg. har plass til ca 100 personer med bord,  5 mindre møterom er tilgjengelig for grupper opp til 20 personer per rom. 
Det er et topp moderne storkjøkken tilgjengelig, og Ynglingen kan tilby servering via sine samarbeidspartnere om en ønsker å komme til "dekket bord". Lokalene egner seg godt til møter og konferanser, jubileer og minnestunder. For priser, tilgjengelighet og detaljer; kontakt oss på Tlf 40417023 eller e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Alternativt kan kontoret kontaktes på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
MINNESAMVÆR 
Leie: Minnesamvær i Ynglingen koster kr 5000,- for leie av Hæremsalen på dagtid. Varighet ca 3 timer. Det er kapasitet til ca 90 personer rundt små bord (6 pr bord). Eller 120 rundt langbord. Ved ekstra store eller svært små arrangementer kan prisen justeres etter avtale.
Betjening: Betjening tilknyttet arrangementet koster kr 3000,- (4 personer i 4 timer). Innbefatter: Dekking/rydding av bord inkludert blomster og lys. Oppvask. Servering, koking av kaffe og te.
Mat: Kan bestilles av Ynglingen (smørbrød/snitter og evt kake). Eller pårørende kan organisere dette selv. Ved bestilling eller spørsmål kontakt oss på Tlf 40417023 eller e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

utleie duesalen 2

 

Ynglingehallen

ynglingehallen1Ynglingehallen er i dag en fin og funksjonell hall som er åpen for utleie noen timer i uka og ellers i helgene. Primærbruk av hallen er for skole og idrettslag disponert av Stavanger Kommune og Ynglingen.

Hallen kan rigges til som en stor håndballbane eller 3 mindre håndballbaner på tvers.

Volleyball kan spilles på en bane på midten (internasjonale mål og områder rundt), eller med fire volleyballbaner på tvers og vegg/nett mellom.

Det er tribune med sitte/ståplasser og egen inngang fra Treffen (kafeen vår).

I hallen er det også garderober for kvinner og menn samt dommer/leder garderoder.

Det er også et lite kjøkken i tilknytning til banene.

I tillegg kan Ynglingehallen gjøres tilgjengelig, enten rigges til med stoler og bord til 500 personer, eller hallen kan også benyttes om man ønsker å kombinere møteaktiviteter med en treningsøkt eller turnering.

Ta kontakt med driftsleder Arne Jacobsen, Tlf 40417023

 


 

 

Reglement for Ynglingehallen

 

Brudd på hallens reglement kan medføre bortvisning fra hall og tilstøtende lokaler og eventuelt erstatningsplikt.

 Ynglingehallen AS eies av Stavanger KFUK-KFUM.

 Hallen eller deler av den kan ikke brukes uten tillatelse fra driftsleder eller daglig leder.

Hvert treningsparti/arrangement skal ha sin ansvarlige leder. Lederen skal være på plass i god tid før avtalt tid for leie og ha full kontroll med virksomheten samt være den siste som forlater hallen og låse når leietakers tid er avsluttet. Leder/ansvarshavende plikter å kontrollere at:

  • utstyr og materiell er i forskriftsmessig stand før bruk.
  • benyttet utstyr er satt på plass etter bruk.
  • hall, dusjer/garderober og tribuner forlates i ryddet stand.
  • de tildelte tider for bruk av hallen overholdes.
  • treningstøy som brukes ute, piggsko, knot tsko og sko som setter merker i gulvet ikke brukes i hallen eller tilstøtende rom.
  • ballspill ikke foregår i korridorer/garderobe.
  • all bruk av apparater foregår under tilsyn og på forsvarlig måte.

 4

 Alle leietakere plikter å rette seg etter anvisninger/påbud fra hallens tilsynsvakt.

 5

 Ekstra renhold som følger av mangelfull opprydding vil bli belastet leietakere.

 6

 Boksklister, fett eller lignende er ikke tillatt i garderobe eller hall. For håndballspillere er kun vannbasert klister tillatt.

7

 Røyking, bruk av snus eller bruk av rusmidler er ikke tillatt i hallen. Det er ikke tillatt å ta med knusbart materiale eller og tyggegummi i hallen (inklusive dusj, garderober m.m.).

 8

 Ved arrangementer må leietaker selv sørge for nødvendig vakthold i hall, garderober, tilskuerplass og parkeringsplasser (uteareal).

9

Ved overnatting skal det i hvert tilfelle avklares med driftsleder og sendes søknad til brannvesen som vurderer hvert enkelt tilfelle. Ved overnatting må leietaker selv sørge for voksne, våkne vakter. Disse må være godt kjent med branninstruks, rømningsveiers plassering og hvor slokkeutstyr er plassert.

10

Reklame/endringer av reklame må avklares spesielt.

11

Ynglingehallen AS er uten ansvar for personskader.

12

Ynglingehallen AS er uten ansvar for skader på og tap av private effekter, verdisaker og lignende.

 

Utleie av leirstedet Vier

Les mer på informasjonsside om Vier